Telefoonnummer

info@vriendenoudekerk.nl

cadeaubon St Vrienden van de Oude Kerk Spaarndam -voorbeeld-Schenk iemand een dagje uit! U kunt een cadeaubon voor een concert of theatervoorstellling vanaf €10 bij ons bestellen.

De Vrienden van de Oude Kerk organiseren klassieke en populaire concerten, kindervoorstellingen, maar ook de C & C arrangementen en Theaterdiners.

Bij C&C arrangementen geniet u eerst van een prachtig concert in de Oude kerk, waarna u naar het restaurant De Kolk loopt, voor een seizoensgebonden drie-gangendiner.

Theaterdiners zijn evenementen waarbij wij u in de pauzes van een voorstelling of kort daarna, een heerlijke maaltijd serveren!

Kijkt u in ons concertagenda om het hele jaarprogramma te zien of zoek op categorie om een opsomming van alle evenementen van uw voorkeur te zien.

Betaling & cadeaubon ontvangen

Uw betaling kunt u overmaken naar IBAN: NL11RABO0175852030 t.n.v. de Stichting Vrienden van de Oude Kerk. Graag uw naam en ‘bestelling cadeaubon‘ bij uw betaling vermelden.
Zodra wij de betaling binnen hebben ontvangt u van ons de cadeaubonnen per post. Wilt u liever uw cadeaubonnen bij ons ophalen, dan kan dat tijdens de openingstijden van de kerk bij evenementen.

Uw telefoonnummer is niet verplicht, maar mocht er iets met uw bestelling zijn dan kunnen wij contact met u opnemen.

Ik ontvang de cadeaubonnen graag per post: JaNee

Uw adres hoeft u alleen in te vullen als u de cadeaubonnen per post wenst te ontvangen.

* = verplicht veld

Betaling & cadeaubon ontvangen > zie boven